Friday I'm in love with....books #2








„Privi timp de un minut spre parcul fantomatic, captivat de efectul soarelui care se ridica deasupra masei de aburi printre crengile înfrunzite. Puteai găsi frumusețea oriunde, dacă te opreai să o cauți, dar lupta pentru existență te făcea să uiți de acest lux complet gratuit.”

„Ieși în lumina slabă a soarelui care sclipea printr-o spărtură a norilor deși, mai conștinent ca oricând de modificarea statutului său. Era liber, acum, să ignore cerințele unor superiori nerezonabili și limitarea unui birou închis în stâncă, dar pe de altă parte fusese lipsit de puterea și statutul Armatei Britanice. Era complet singur în timp ce relua ceea ce putea foarte bine să se dovedească a fi o căutare de potcoave de cai morți, înarmat doar cu câteva adrese și urmărindu-l pe cel care îi trimisese lui Robin un picior de femeie.”

„Dacă cineva îl supăra, era însemnat și, la un moment dat, când apărea ocazia, chiar dacă dura ani de zile, primea ceea ce merita. Cormoran Strike îi făcuse mai mult rău decât oricine altcineva și avea să plătească prețul corect.”

„Geamul londonez mânjit și prăfos reflecta expresia lui neprefăcută, lipsită de stratul de civilizație pe care și-l lua ca să le ademenească pe femeile care căzuseră pradă farmecului și cuțitelor lui. Creatura care trăia înăuntru, creatura care voia nimic altceva decât să-și impună domniația ieșise la suprafață.



Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Nu am citit cartea :)
    Pare interesanta la prima impresie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cartea este cel de-al treilea volum din seria Cormoran Strike scrisa de J.K.Rowling. Primul volum se numeste Chemarea cucului. Ca sa iti faci o parere, poti citi recenzia acestuia pe blog, o gasesti la Recenzii :)

      Ștergere
  2. Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură cardiacă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el a replicat lui Lord Zakuza, care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.

    RăspundețiȘtergere