Rock my soul #1 Xandria, o trupă imposibil de uitat

Cei care mă cunosc foarte bine știu că, pe lângă faptul că sunt o cititoare înrăita, sunt și o mare fană a muzicii bune. Una dintre trupele mele preferate și pe care am avut ocazia să o întâlnesc  acum două luni, în cadrul festivalului Iubim 2 roti, Xandria, tocmai a lansat un nou album intitulat “Fire and ashes”. Albumul conține 7 melodii dintre care 2 remake-uri ale unor melodii mai vechi (Ravenheart și Now and Forever), 3 melodii noi, un cover de la Sonata Arctica (Don’t say a word) și un cover de la Meat Loaf (I’d do anything for love ).

Mai jos vă invit să ascultați piesele și să vă dați cu părerea. 


           Personal sunt de părere că noua solistă, Dianne van Giersbergen se potrivește perfect cu tot ceea ce vrea să transmită trupa. Fie vorba între noi, înainte de acest concert nu mă puteam numi fan adevărat al trupei, cunoșteam câteva melodii și cam atât. Ei bine, Dianne m-a facut sa-mi schimb total părerea.  O ador și o admir foarte mult, este o adevărată artistă și mai presus de toate, o persoană deosebită. Bineînțeles, meritele nu îi pot fi atribuite numai ei, și ceilalți patru componenți de sex masculin joacă un rol foarte important, toți sunt foarte talentați și pun foarte mult suflet în ceea ce fac, iar asta se vede cel mai bine în prestațiile lor scenice. 


         Așa cum v-am spus, am avut plăcerea de a-i întâlni personal pe membrii trupei și de a mă bucura de spctacolul oferit de către aceștia. Concertul a fost unul fabulous, care mi-a întrecut cu mult așteptările, Xandria oferind un concert pe cinste, nefiind afectați de faptul că, din păcate, numărul spectatorilor nu a fost unul foarte mare, așa cum ar fi meritat o trupă de renume ca ei. Din contra, s-au declarat foarte fericiți de faptul că au fost invitați să cânte în cadrul festivalului și au promis că vor mai reveni și cu altă ocazie. 


         Dacă v-am spus câte ceva despre ei ca artiști, ca simple persoane trebuie să vă mărturisesc că sunt grozavi, foarte calzi și prietenoși, dornici să vorbească și să facă poze cu fanii, niște persoane extrordinare cu care poți vorbi orice, chiar dacă i-ai cunoscut cu doar trei minute în urmă.

Cu toate că am fost la mai multe concerte rock anul acesta, cel oferit de Xandria a fost de departe cel mai bun !

Sper din tot sufletul că voi mai avea onoarea de a-i revedea și vă încurajez pe toți cei care apreciați muzica bună să le ascultați piesele, merită !! Iar daca veți avea ocazia să mergeți la concertele lor, să nu stați pe gânduri, vă promit că veți avea parte de două ore magice, imposibil de uitat ! 

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii:

  1. Buna ! Caut cu mult interes o carte in format electronic pe care cred ca o ai. Da-mi te rog un mesaj pe f_a113@yahoo.com . Multumesc !

    RăspundețiȘtergere